Reklamationer
Reklamation til Cargosaver UG skal ske skriftligt fra kunden via vores skadesrapportsystem.
Der gælder følgende frister for reklamation:
Reklamation til Cargosaver UG skal ske skriftligt fra kunden.
Der gælder følgende frister for reklamation:
Ved synlig skade eller mangel i indhold skal modtager reklamere straks ved at kvittere for levering med begrundet forbehold.
Ved ikke synlig skade inden for 7 dage efter levering. Søn- og helligdage ikke medregnet.
Ved manglende eller forsinket levering senest 60 dage fra afsendelsesdato.
Cargosaver UG må søge efter en forsendelse i op til 10 hverdage.
Modtager skal stille evt. beskadigede forsendelser klar til afhentning på leveringsadressen i
originalemballage. Er dette ikke muligt, mister kunden retten til erstatning.
Cargosaver UG må bede om fotodokumentation af beskadigede
Levering uden underskrift efter anvisning fra kunden.
Forsendelser kan med afsenders eller modtagers fuldmagt stilles på et nærmere angivet sted.
I så fald betragter Cargosaver UG forsendelsen som korrekt leveret.
|